De'Xandra by Adza Haiqal

Sunday, August 21, 2016

Sweetheart DD Cosmetics Antara Jenama Perfume Tempatan Terpanas Di Malaysia 2016

Di pasaran sekarang terdapat pelbagaiiiiii jenis minyak wangi dan perfume.. Ramai yang memilih untuk mendapatkan minyak wangi berjenama walaupun harus mengeluarkan ratusan ringgit.. branded.. terutama keluaran produk antarabangsa.. Namun bagi mak dara jenama atau brand tidak penting yang penting adalah KUALITI . Tak kisah le mahal ke murah.. Tapi kalau produk itu berkualiti pasti Mak akan memilih yang berkualiti. Terbaru Mak Dara diperkenalkan dengan miyak wangi SWEETHEART keluaran DD COSMETIC.. Minyak wangi ini diinspirasikan dengan bau tumbuhan dan yang paling penting minyak wangi ini adalah antara jenama perfume tempatan terpanas di Malaysia 2016.. 



Pertama kali Mak Dara dapat perfume SWEERHEART minyak wangi wanita ini.. Melihat dari packaging dan botol minyak wangi ini saja mak sudah kagum.. Tidak sangka produk tempatan boleh menghasilkan sesuatu yang berkualiti Setanding Jenama Antarabangsa.. Lepas tu apa lagi... sroot srooot sroot.. habis disembur ke badan.. Mak aiiiiiiii wangiinya satu rumah.. Memang baunya MEKAR MEWANGI DI SAANUBARI.. 



Minyak wangi ini yang terbaiknya ialah kerana ia mesra solat. Minyak wangi ini juga boleh tahan lama.. Dari 8 hingga 12 jam!! Haaa kan dah save banyak tuuu.. sekali je sembur tahan berjam jam lamanya tak perlu la nak sembur selalu.. Dan yang bestnya botol yang comel membuatkan ia mudah dibawa kemana mana ..  Dan yang paling memikat hati Mak Dara sudah tentulah harganya yang murah ! Kalau perempuan tu perempuan jugalah kan.. budget tetap diingatan setiap kali nak membeli waima apa sekali pun.. Tapi dengan harga yang berpatutan oleh DD COSMETIC dan dari pengedar minyak wangi ni tak mustahil sesiapa juga mampu memilikinya.. Dan yang bestnya ia dijual secara online.. kira macam Online perfume gitew..


sungguh wangi.. jatuh cinta dibuatnya ..

Memakai perfume Sweetheart ini seakan membangkitkan semangat . Rasa semangat rasa suci rasa segar je nak buat keje.. Ia merupakan antara minyak wangi paling wangi  pernah Mak Dara miliki.

Nak cerita panjang mengenai SWEETHEART perfume oleh DD COSMETIC ni sampai esok pagi tak habis.. Apa kata kita tengok iklan ini.... Haaaaaaa... Jeng jeng jeng..


Haaa nampak tak kemeroyanan mak dara bertambah tatkala mengenakan perfume ini.. Haahahahaha.. Memang sukaaaa sangat... 

Jadi apa tunggu lagi moh le mendapatkan perfume Sweetheart dari DD Cosmetics secepat mungkin.. Jangan biarkan bibik anda lebih wangi dari anda ok.. kerana dia dan sesiapa juga mampu untuk memiliki perfume hebat ini!!!

Ok tetiba bersemangat pula Mak Dara nak berpantun tatkala memakai perfume Sweetheart ini.. Khas buat anda..

DD COSMETIC DIBERI NAMA
BRAVEHEART  DAN SWEETHEART OH HEBATNYA
AURA WANGI HARUS ADA
BARU HIDUP RASA SEMPURNA

DIBAWA KE SINI DIBAWA KESANA
MINYAK WANGI IDAMAN DI BAWA MERATA
PERFUME DD COSMETIK PILIHAN SAYA 
AKAN DIPAKAI SEPANJANG MASA


SPRAY DI KANAN SPRAY DI KIRI

SPRAY SELURUH BADAN SETIAP HARI 

BAUNYA WANGI MEMIKAT HATI

SEKALI PAKAI PASTI NAK LAGI




Giveaway Minyak Wangi Braveheart & Sweetheart DD Cosmetics : Review Produk dianjurkan oleh blogger Mia Liana dan ditaja sepenuhnya oleh DD Cosmetics. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.