Monday, February 21, 2011

Ben Ashaari dan Follower ke 10 000 nya!!



Tahniah kepada blogger hebat Ben Ashaari kerana telah mempunyai follower yang ke 10 000.. Satu angka yang hebat. Bukan calang calang orang boleh mendapat follower macam tu. Mak Dara nak sampai ke angka 300 pun belum lagi ni hehe.. Tapi Mak Dara pasti untuk mendapat follower seramai tu bukanlah sesuatu kerja yang mudah. Tahniah Mak Dara ucapkan.

Dan follower bertuah itu adalah ❤MidFashionShop❤ http://www.midfashionshop.co.cc/


Semoga Ben Ashaari terus berjaya!

6 comments:

  1. bagus kn die? ok la tu..rezeki die..syukur2~ ur time will come aunty! oopss...mak dara! ;)

    ReplyDelete
  2. wahhh...10 ribu tu. kena kerja lebih keras...tapi rasa macam tak mungkin jerkkk...

    ReplyDelete
  3. aMy: memang dia rajin kan.. hehe panggil aunty jer takper hehe

    JunAina: tu lah pasal.. bukan senang tuu =)

    ReplyDelete
  4. ehee..follow belog mak dara...;)
    jom kte same2 berblogging ~

    ReplyDelete
  5. tks dear... dan tahniah yer.. jommm blogging!!!!

    ReplyDelete
  6. jgn risau mak dara....

    lama-lama penuhlah follower kat sini...

    hehehehe

    ReplyDelete