Tuesday, February 15, 2011

Gambar Mak Dara Semasa Baby


dari kiri Abah Mak Dara Adenan bersama Kakak Mak Dara Adza Adzriyati
Mak Dara yang gebu tu didukung oleh Ibu Mak Dara Pn Zaleha

Hehe selama 34 tahun Mak Dara hidup ni Mak Dara hanya ada beberapa keping jer gambar masa Mak Dara masih baby. Almaklumlah zaman dolu dolu mana nak sangat tangkap gambor kan..

Rambut Mak Dara tak yah cakap lah kan memang lebat sejak dulu sampai sekarang hahaha.. masa ni umor Mak Dara dalam 6 bulan. Ibu Mak Dara kata kakak Mak Dara dulu suka main tarik tarik rambut Mak Dara. Ada satu hari tu sampai tangan dia terlekat dek rambut Mak Dara yang curl dan lebat sampai abah Mak Dara terpaksa potong rambut Mak Dara untuk lepaskan tangan kakak Mak Dara tu hahahaha..

Amacam gebu tak Mak Dara masa baby hehehe.

3 comments:

  1. gebu... ekekekekekeke.yg x berubah untie zaleha.. cikgu adenan time ni memang nampak lain

    ReplyDelete
  2. suria...hahaha tu lah kegebuan dulu dah jadi kekembangan pulak skrg adoyaii hahahaha.. mmg nampak lain kan hehehe

    ReplyDelete
  3. wah..wah..pak tam..encem tol..hehehe

    ReplyDelete