Monday, February 21, 2011

Senarai Peserta Mak Dara 1st Giveaway (GA)



Alhamdullilah sejak dari pelancaran Mak Dara 1st GA pada 17hb feb lepas sehingga hari ni Mak dara telah menerima penyertaan sebanyak 43 penyertaan. Satu angka yang amat Mak Dara tak sangka untuk satu blog yang baru jer bernafas selama sebulan 4 hari ni. Walau apa apapun tarikh tutup masih lambat lagi iaitu pada 3.3.2011.. pada siapa yang nak join GA mak dara atau nak tahu keterangan yang lebih terang sila bukak lampu hehe tak lah.. sila klick di SINI atau di banner di atas ya...

Yang telah menyertai GA ini :
1)
THE LEKAT LEKIT STORY
2) Azizah a.k.a N.a.z
3) Rose Johari
4) SyUhAdA
5) Miza Yusof
6) Shahazrin
7) Nana
8) SM Banjamin
9) my shaizhar blog contest
10) UmmiAsha
11) Pengiklanan
12) ♥♥ LiSsA♥♥
13) ika puk puk
14) Wawa Azmi
15) bjay69
16) suhaily
17) ♥ MiKa FasHa ♥
18) Fadzillah Kamarudin
19) leyzajamil
20) ♥WEIYDAWEINGWAFFA♥
21) mR. sMiLe
22) iza
23) eb ezrin2
24) EZAN IDMA
25) JZ Business World
26) nurul nabila bt medan
27) nanakimie
28) far:)
29) neyra shazeyra
30) Kehelan
31) Yiedpozi
32) fadwa
33) farah hairuddin
34) Bakri Hussin
35) misz l0vely
36) ArMie
37) dAYaHnANoHa
38) LittLeMyRsHMaLLoW
39) Mrs Sabri
40) nadiahbs
41) Puanbee
42) Piasara
43) wan nurul hezrina abd halim
44) Cute Mum
45) b a m b a m ' s 48) eman
49) DiriKu
50) YAYA AZURA
51) MamaEma
52) Rina AVAIL a.k.a cik betty
53) Sabihah
54) nisanabilah
55) sHaKiLa
56) Along Usop
57) fadhdeela
58) TheChekJah
59) arep_lockermonth
60) me220784
61) cikpuanhady
62) Adzriel AB
63) Kata Aku
64) budak kedah
65) FaRaLySsA
66) Shima Hishamuddin
67) KakNeng
68) NOOR FATIN
69) Sharifah nor
70) Elle Elyssa
71) sweetluvelia
72) LennMommaChubby
73) Blogger Girl
74) ♥Princess Delliza♥
75) ♥♥azatiesayang ♥♥
76) AMIRA ATIYA MYRA_ZOE
77) M a W a D D a H
78) ejulz
Jom kita terjah kesemua blog blog diatas jommm!!!

5 comments:

  1. NO 20!!~~

    jom join my 1ST GIVEAWAY lak..!!

    http://mummylovers-pinky.blogspot.com/2011/02/sticky-mode-1st-giveaway-fantasy-pinky.html

    ReplyDelete
  2. boleh mencapai ke 100++ peserta sebelum tarikh tutup ni.. apapun tahniah yer mak dara.

    ReplyDelete
  3. no.36...
    tahniah mak dara... mesti sampai 100++ lah lekatlekit... the more the merrier, kan???

    ReplyDelete
  4. yea..dah tersenarai...

    tapi ada peluang ke nak menang ni mak dara...

    tajuk dah nak sama....huaawaaaa....

    ReplyDelete