Sunday, March 13, 2011

Awas Penghasut Terhebat!

Awas Penghasut Terhebat! Tapi ini bukan kes mahkluk penghasut yang bertanduk tu bukan.. bukan.. Ini citer pasal Mak Dara berjaya menjadi penghasut terhebat.. Uisshhh jangan pulak naik takut dengan Mak Dara. Mak Dara sebenarnya telah berjaya menghasut, menggoda adik Mak Dara dan kawannya supaya BerBLOG.. hehehe teror tak.. Tu nasib baik Mak Dara tak buat MLM kalau tak mau terus kaya hahahahaha

Tgh cari idea nak taruk nama blog sampai dah jd goblog neh hahaha

Tu gambor kat atas tu adalah mangsa hasutan Mak Dara le tu.. yang kiri tu adik Mak Dara Adza Tuty dan disebelahnya tu kawan adik Mak Dara si Hanifah. Tapi satu jer masalahnya.. Bila dah pandai hasut kenalah pandai tolong diaorang setupkan blog blog diaorang tu.. Masalahnya Mak dara pun masih baru dalam dunia blog ni sooooo ini membuatkan kami sama sama telah jadi GOBLOG.. hahaha

Tapi oklah jadilah jugak blog dioarang tu.. Jomler sama sama terjah ke blog diaorang yer.

Nak ke Blog Adza Tuty klik di SINI
Nak ke Blog Hanifah Tuty klik di SINI

4 comments:

  1. hahah bagus2,.. lagi banyak idea nak kongsi2

    ReplyDelete
  2. haaa pandai sungguh bee pun hasut kawan2 bee tapi 2 org je yg cair heee

    ReplyDelete
  3. harussss..akanku terjah!! he3.. =D

    ReplyDelete
  4. TQ kak ida...eh salah.. Tq kat mak dara sbb promote. jemput semua ke my blog. ade cerita agak seram nk dikongsi...

    ReplyDelete