Friday, March 11, 2011

Followers ke 500 !!!

Perghhh seronoknya Mak Dara hari ni.Maunya tak, Blog Bicara Mak Dara dah ada 500 followers!!! Mak Dara baru jer buka blog BICARA MAK DARA ni pada17hb Januari 2011 lepas dan hari ni 11.3.2011 mak dara dah ada 500 followers.. pergh!!! bagi uols maybe sikit tapi bagi Mak Dara kira banyak le tu bagi blog Mak Dara yang baru jer nak masuk sebulan 3 minggu ni kan.

Serba sedikit tentang adik Mishiera... She is a student who just completed her studies at Mara Professional College Indera Mahkota, Kuantan. While she was waiting for the final semester results she was looking for job. She often make changes in her blog, and always not satisfied with the header edited by herself. She did not like the hypocrites! she was her. She is not the shadow of anyone. Itu dipetik dari Blog Adik Mishiera sendiri tau hehe


Mak Dara ingin mengucapkan jutaan terima kasih dan memberikan award kepada Adik Mishiera kerana telah menjadi ahli AJK MESYUARAT TINGKAP MAK DARA Ke 500!! Tks Mishiera!!


Syakirah Azib aka Mishiera Follower Mak Dara Ke 500

Jom ramai ramai terjah ke Blog adik Mishiera.. Sila Klik di SINI atau di pic header di atas untuk ke blog beliau ya =)

7 comments:

  1. betul tak akak cakap...tak lama jer..pasti jejak seribu...

    ReplyDelete
  2. banyak tu mak dara...siyookkk..

    ReplyDelete
  3. banyak tu mak dara...siyookkk..

    ReplyDelete
  4. kak pah.. ishhh kalau ke seribu tu jauh lagi agaknya kak pah.. tapi mintak2 masin mulut kak pah hehe

    bee: syukur alhamdullilah hehehe

    ReplyDelete
  5. tks to u lah dik krn sudi pollow Mak Dara.. terharuu dan tersukerrr mak hehehe

    ReplyDelete
  6. wah..bestnya..camner boleh naik cepat ni?ada rahsia?share le. :)

    ReplyDelete