Thursday, March 10, 2011

Kisah Mak Dara, Johnny Depp dan Rango



Setelah dipujuk dirayu, akhirnya Mak Dara terpaksa akur dengan permintaan.. bukan kaum bapak tapi dengan permintaan anak anak hehe.. Ye lah.. kami asyik berdebat dan semua saling berkeras nak tengok wayang. Mak Dara nak tengok Filem Merong Mahawangsa manakala anak anak dah sepakat nak tengok Rango ditambah pulak dapat sokongan padu dari ayah diorang yang sememangnya peminat nombor satu si Johnny Depp maka semakin kuatlah pakatan mereka ni..

5 lawan 1 mana boley menang beb.. Maka mak Dara pun angkat bendela putih dan surrender macam apek yang jatuh dari pokok dan celepuk jatuh masuk kereta P.Ramlee dalam filem Madu 3 tu hehehe.

So malam ni bermulalah kisah Mak Dara, Johnny Depp dan Rango.. Tapi rasanya esok Mak Dara nak buat permintaan kaum ibu pulak.. Nak tuntut jugak untuk tengok Filem Merong Mahawangsa.. Tak kiraaaaa nak jugak nak jugak hahaha.. mengalahkan anak anakkan haaha

4 comments:

  1. Hari Khamis malam Jumaat..buatlah permintaan..pasti ditunai kan!!!! hahaaaa..

    ReplyDelete
  2. Suria: hahahahaha lain kali kena mintak org Afundi kak ida lah hhaha

    Kak Pah: auwwww hahahahahaha mak sukerrr ahahaha

    ReplyDelete
  3. Macam best je tengok poster filem tu. Boleh la mak dar review kan nanti.. :)

    Entri Terkini: Blogger Baru Berkumpul di Bangku Kosong

    ReplyDelete