Thursday, March 10, 2011

Mak Dara Terkena Virus SDB

Macam nak menjerittt jer rasanya sejak petang tadi bila sah Mak Dara terkena virus SDB.. Ha tak tau apa virus SDB ni.. Ishhh virus ni amat merbahaya.. Kalau nak baik kena ambil angin di taman bunga pada waktu tengah malam hahahaha itu Ahlil nujum P'Ramlee yang kata.. hahaha Kalau uols nak tau virus SDB tu adalah VIRUS SELSEMA DEMAM BATUK.. huhuhu



Memang dah musim sekarang ni. Sebelum ni suami dan anak anak Mak Dara yang dah kena attack dengan virus ni.. Mak Dara dengan bongkak dan bangganya rasakan diri ni takkan terkena dek virus ni namun hampeh jua adanya..

Sempitnya hidung untuk bernafas, sakitnya tekak asyik batuk.. panasnya badan demam.. mak aii.. rasanya tak boleh blogwalking bebanyak malam ni huhu.. namun sempatlah Mak dara buat beberapa spotcheck di beberapa blog dan sempat tutup tingkap dibeberapa rumah supaya nyamuk tak masuk hehehe..

Ok lah rasanya ubat yang dimakan sebentar tadi sedang menyerap dengan berjayanya.. Jadi kita bertemu esok je lah yer..

Kepada blogger:
1) Nur Hanani
2) MiMi PeONy
3) Tina Othman
4) ArMie
5) Mah@mahu
6) Adzriel AB
7) Elle Elyssa
8) Tuan Putri
9) FaRaLySsA

Esok Mak Dara sambung menerjahhhhh blog blog uols ya.. tunggu...

Khas kepada follower follower baru Mak dara. Mak dara ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi pollow blog Mak Dara ni.. dengan ucapan Jangan Menyesal Cik Salmah hehehe.. Adess angin meroyan campur ngan virus SDB melanda.. hehe jumpa esok.. selamat malam..

8 comments:

  1. la sian mak dara.. get well yee.. :)

    ReplyDelete
  2. Suspens je tadi.Ingatkan virus apa.. Sekarang ni tengah musim SDB kot ek..

    Entri Terkini: Pendaftaran SPM 2011..

    ReplyDelete
  3. sy pun flu gak..adeh!!!! tak suka! tak suka! tak suka! asyik nk meleleh je...cm org ngs je kan..hahaha..

    ReplyDelete
  4. harap2 mak dara cepat sembuh la ye.. :) ni musim orang sakit demam ni..

    ReplyDelete
  5. semoga cepat sembuh ya mak dara. heeee >.<

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh ya mak dara. heeee >.<

    ReplyDelete
  7. semoga cepat sembuh ya mak dara. heee >.<

    ReplyDelete