Monday, April 25, 2011

Ada sesiapa pakai prepaid TUNETALK

Ada sesiapa pakai prepaid TUNETALK tak.. Nak kasi top up kat uols ni.. RM10..ada yang sudi?

8 comments:

  1. ala.. xpakai tunetalk la Mak Dara...
    erm... tukar la maxis ke celcome ke.. ahakxx

    ReplyDelete
  2. ok oleh kerana Yuyu yang pertama menyahut panggilan pulau akak ni.. kejap lg akak msg code prepaid tu kat FB msg yer.. =)

    s.y.A.f.r.a : hehehe akak ader tune talk prepaid aje hehehe

    ReplyDelete
  3. prepaid tunetalk tu mcm mana? haha, sorry, atien mmg tak uptodate psl2 benda mcm ni. huuu.

    ReplyDelete
  4. ADOHAI... IKAN PUYU NI LAK DAPAT... HAHAHA.. KAK BILE NAK OPEN CELCOM LAK... :)

    ReplyDelete
  5. tunetalk!!!... huhu...celcom tak der ke Mak Dara...=P

    ReplyDelete
  6. saya pun pakai..ada lg ker?hehe...

    ReplyDelete
  7. nakkkkkkkkkkkkkkk.........ny pakai tunetalk just 4 surf it je..murah...

    ReplyDelete