Friday, April 15, 2011

CINTA SI PENOREH GETAH

Setelah bosan berada dalam dunia penyiaran, Martias 43, telah meninggalkan professionnya sebagai penulis skrip dan pengarah dan beralih kepada bekerja sebagai penoreh getah. Dia kemudian bertemu dan jatuh cinta kepada seorang penoreh getah yang beranak empat Ida. Banyak halangan yang terpaksa ditempuh demi cinta mereka. Halangan utama datangnya dari Mr Smith pemilik ladang getah itu yang amat mencintai Ida yang mahu memilikinya. Apakah yang akan berlaku kepada cinta antara Martias dan Ida.. Adakah Martias akan memiliki cinta ida ataukah dia akan kembali ke dunia penyiarannya. Nantikan penghujung drama bersiri ini..

Tukar profesion jadi penoreh getah.

Waaaaaaaaaaaaahhhhhhahahahahahaha... walawehhhhh inilah yang terjadi bila semalam Mak Dara terpaksa buat hampir 4 proposal drama.. Habih ke gambor suami Mak Dara yang nak masukkan dalam blog ni pun dah jadi macam sinopsis proposal drama haha..

Tapi kalau deme nak tahu.. Macam ni lah sedikit sebanyak cara cara nak buat sinopsis sesebuah drama tapi takde le pendek cenggitu.. Kena panjangkan dan jadikan dalam 2 hingga 3 muka surat lagi..

Suami Mak Dara idokle nak tuko profession jadi penoreh getah.. gambar tu ketika dia nak tunjuk cara cara menoreh kepada pelakon yang akan melakonkan watak penoreh getah dalam salah satu babak di iklan yang diarahkan oleh suami Mak Dara aje..

Alhamdullilah kedua dua iklan telah selamat penggambarannya semalam.. Syukur.. =)

7 comments:

  1. wow..hebat r suami mak dara..hik33

    ReplyDelete
  2. hehehe.. susah gak jadi penulis skrip ne ek/ kena menghayati :)

    ReplyDelete
  3. haha!ingtkan mak dara betul betul tukar kerjaya!!hehe

    ReplyDelete
  4. smart jek si penoreh nun..nih penoreh alaf bru nih..

    ReplyDelete
  5. D Adza ada buat performance kat Concorde Shah Alam yer...

    ReplyDelete
  6. sebab tu lah kpah tolak watak noreh getah tu...ye lah..kan dah fofular..heee..

    ReplyDelete