Tuesday, April 26, 2011

GUNA TELUR UNTUK MEROMPAK

Malam tadi Mak Dara dapat mesej dari teman FB Mak Dara . Terkejut juga membacanya dan dia minta supaya perkara ni di sebarkan kepada semua kawan kawan .

Pesanan dari PDRM -

If you are driving at night and are attacked with eggs, do not operate the wiper or spray any water.You can drive with whatever visibility remaining until you reach a safer place.

Because eggs when mixed with water becomes milky and block your vision up to 92.5%.
Then you are forced to stop at the road side and become a victim of robbers
This is a new technique used by robbers in Johor Bahru.
Please inform your friends and relatives.
Please take this seriously.

Hmmm macam mcam style baru penyangak penyangak ni nak merompak orang.. Tapi apa apapun lebih baik kita berhati hati.. Jom ramai ramai sebarkan tentang hal ini pada sahabat dan keluarga kita ya..


5 comments:

  1. dah macam2 skill penjenayah kat dunia ni.. xlame lagi mesti skill merompak guna telor sndri kan... haha

    ReplyDelete
  2. pernah jugak baca, takut betoi, selalu pesan kat adik ieda sebab dia suka balik lewat malam
    IKLAN TAK BERBAYAR HAHAHA!

    ReplyDelete
  3. penah dpt emel pasal ni.. rompak guna telor.. terbaru gune asid kalo x silap.. lagi giler..

    New Entry "!!!!!!!!!!!!!!!! "

    ReplyDelete
  4. macam-mcm cara diorang guna sekarang utk merompak...

    ReplyDelete