Sunday, April 17, 2011

ISABELLA ... adalah....

ISABELLA ... adalah.... Haaaaa bukannya Mak Dara nak k'oke tengah pepagi buta ni cuma.. ni Mak Dara baru balik dari klinik bawak anak bongsu Mak Dara si Isabella ni yang tak baper sihat..

Align Center
Isabella di klinik

Setengan jam tadi dah makan ubat dan sekarang dah zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... Harap harap esok pagi bila dia bangun dia bertambah sihat sikit..

Adoiyaiiii tadi pagi Mak Dara tak sihat memalam anak pulak sakit. Bak kata teman FB Mak Dara, Bila musim buah memang macam tu lah...

1 comment:

  1. muka isabella mewarisi muka MD la...mata,idong,bibir dan dagu sama je cm MD...tp pp dia tembam..mcm bapak dia kot..hehehe...

    ReplyDelete