Saturday, April 23, 2011

MIZA , AIDA , AMIR TERSINGKIR, FINA & HAZAMA MASUKI AF9



MIZA TERSINGKIR DARI AF9!! Mak Dara tak terkejut dengan penyikiran Miza ni.. Majoriti yang tidak mengundi Mira maybe sebab Mira ini agak lantang bila berbicara sejak kebelakangan ni.. Terutama ketika satu episod tirai akademi dimana Miza bercakap tentang 4 calon peserta yang diwar warkan bakal dimasukkan dalam OPERASI GUGUR minggu ni.. Memang kurang enak didengar..Apa apapun all the best dik!

Ingatkan dia sorang aje yang tersingkir tiba tiba Pak Nil umumkan Aida dan Amir turut tersingkir.. Nah kauuuu.. 3 sekali tersingkir... Kesian juga pada diaorang tapi nak buat macam mana kan dah takde rezeki...

namun tahniah Mak Dara ucapkan pada Fina dan Hazama kerana berjaya diserapkan ke dalam AKADEMI FANTASIA 9.. buat yang terbaik guys.. Buktikan bahawa korang memang layak untuk berada di AF9 tu

Apa apapun Mak Dara vote for FINA!!! =)

4 comments:

  1. mira??miza laa makdara..hehe..:)

    cam fina tue..lebih baik dari akak dia..memang layak masuk..tahniah laa kepada dorang..:)

    ReplyDelete
  2. xpernah nengok AF dari AF1 satu tau mak dara.. cian x saya.. hehe

    ReplyDelete
  3. Nur: hehe
    Top: lah naper.. yg dulu2 tu mmg bestt.. yg skrg aje yg hampehh
    hehehehe

    ReplyDelete
  4. dulu peminat AF, skrg x dah..skrg tgk mentor ngan mahajara lawak lg best...huhuhu

    ReplyDelete