Tuesday, April 26, 2011

Post Ke 300!!


pejam celik.. pejam celik... ketuk ketuk jari kat laptop tiba tiba sedar je rupa rupanya ini adalah post Mak Dara yang ke tiga ratos!!!!!!!!!!


Post ketiga ratus dalam masa 3 bulan 9 hari!!! perghhh apa la yang Mak Dara dah merapu meraban dalam 299 post yang lain ek hahahaha... Diharapkan semua yang baca post post Mak Dara tak mendapat apa apa jenis penyakit jiwa dengan bahasa dan cara penyampaian mak Dara menulis ye..

Terima kasih Mak Dara nak ucapkan pada semua yang sudi layanzzzz dan membaca apa yang Mak Dara tulis dan merapukan.. Tankiuuu =)

8 comments:

  1. wah.. hampir dua kali ganda post saya... nk kejar ni. xmau jauh sangat ketinggalan... hehehe.. :)

    ReplyDelete
  2. wahh..hebat. nak jadi mcam amk dara jugak lah! heeee :)

    ReplyDelete
  3. hehe...teruskan Mak Dara..:)

    ReplyDelete
  4. baru 3 bulan?? mak aihhh
    tabik toing toingggg

    ReplyDelete
  5. wahaaa... post sy tak sampai 200 lagi even da setahun lebih berblogging... haiyaaa...T_T

    ReplyDelete