Wednesday, April 13, 2011

Teman FB Teman Blog

Yeayyy.. Sorang lagi teman baik Mak Dara di FB.. BFF kata omputih , dah masuk kedunia blog!

Azha Syazri Azizan

Dah lebih dua tahun rasanya Mak Dara mengenali Azha atau nama manjanya dikalangan kengkawan rapat.. Syai. Syai ni ada kisah yang amat menarik. Kisah dia bertemu dengan isterinya Safiah Galgo yang berasal dari Filipina. Kisah percintaan mereka telah dimasukkan didalam sebuah rancangan di TV9 beberapa minggu lepas. Pertama kali Mak Dara dengar kisahnya memang Mak Dara pasang impian nak jadikan kisah cinta diorang ni sebuah drama.. Insyaallah kalau ada rezeki =)


Klip dari rancangan TV9


Safiah Galgo

disiarkan dalam Metro Ahad bahagianEkpresi mukasurat D20. Model: Safiah Galgo

Haaa cunkan wife dia.. Model untuk pakaian renang muslimah lagi ok =) Tak nampak langsung macam ibu kepada dua orang cahayamatakan..

Rasanya mak Dara pernah buat entri mengenai kawan mak Dara ni iaitu Cara Mudah Untuk Bertemu Jodoh . mengenai sebuah group di FACEBOOK iaitu Group MENCARI TEMAN HIDUP
yang telah ditubuhkan oleh teman Mak dara ni.

Moh le ramai terjoh ke blog beliau @ http://azhasyazri.ads4blog.net/

2 comments:

  1. top tag akak dalam entry ni.. ade beran ke akk oi... hehe
    PENCARIAN IBU JELITA

    ReplyDelete
  2. hmm... boleh saye jadi kawan mak dare jugak???...

    ReplyDelete