Monday, April 18, 2011

Terujaa Bila Ben Ashaari Pilih Entry Mak Dara

Terujaa Mak Dara bila Ben Ashaari Pilih Entry Mak Dara.. Maunya tak terujaaaa... Dah lebih berbelas kali Mak Dara join segmen Ben Ashaari dan hari ni entry Mak Dara yang join segmen Jom Bikin Filem : The Bloggers antara yang terpilih oleh BA!!



Tengkiuuuu Ben.. Ini menambahkan lagi semangat Mak Dara untuk menjoinkan diri dalam segmen segmen you lagi dan lagi dan lagi hehehe.

klik sini kalau nak baca entry Mak Dara tu yer hehe http://bicaramakdara.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-bikin-filem-bloggers.html

8 comments:

  1. mk dara mmg berbkat..pnulis ckrip lagi..

    best tak jd pnulis skrp??teringin nk wat

    ReplyDelete
  2. hehhehe thanks mak dara...cikgu follow mak dara yg cantik ni :)

    ReplyDelete
  3. seronoknye join segmen2 mcm ni kan...

    ReplyDelete
  4. tahniah mak dara... mesti terbaik dalam tulis-tulis ni... huhuhu

    ReplyDelete
  5. congrat mak dara... jelesnye ngan mak dara... anti dh femes mak dara jangan lupa promote blog saya yerk... hehehe

    ReplyDelete
  6. tAHNIAH mak dara!!;-) sandra tumpang gembira nieh..

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK