Saturday, April 2, 2011

Wahhh Kak Pah K-Poh Dah Bertukar Wajah!

Wahhhh Kak Pah nampak lain le arini.. Dah bertukar wajah!!! Err jangan salah faham yer.. Kak Pah tak buat plastik surgery atau pun buat botox.. bukan.. Yang berubah wajah tu sebenarnya header blog Kak Pah tu.. Perghhh Cun!!!!! Tak percaya..? Cube tengok kat bawah..


Kan cun tuuuuu... Tahniah Kak Pah memang cun header tu.. I like bak kata omputih.. Sejak kenal dengan Kak Pah dalam 2 bulan lebih ni rasanya dah 3 kali Kak Pah bertukar Header. Tapi header kali ni memang cun.. Memang sesuai dengan pemiliknya yang cun tu =)

Moh ler terjah ke blog Kak Pah.. Siapa yang tak kenal dengan Kak Pah memang rugiiii.. Tak percaya? Cuba tanya Kak Pah.. Kan Kak Pah kan.. kannn hehehe

Klik di SINI untuk ke blog Kak Pah http://effa-k-poh.blogspot.com/

4 comments:

  1. dah jadi ahli majis mesyuarat tingkap. =)

    ReplyDelete
  2. dah lama ku kenal wanita ini..my beloved akak..ahakss

    ReplyDelete
  3. amboiiiii..makdik...siap ada entry lagi tuuu...Header pemberian blogger abgteror tu..yg dulu pun dia yg buat...heee...Kata dia yg ni baru menepati...

    ReplyDelete
  4. ye la.. baru perasan.. saya selalu gak terjah blog kak k-poh ne :)

    ReplyDelete