Thursday, May 12, 2011

Adusss.. Terlepas sudah...

Al kisah Mak Dara sepatutnya menghantar sinopsis sebuah drama Merdeka kepada seorang producer sebelum pukul 9 pagi tadi.. Tapi sayangnya Mak Dara baru je celik mata setengah jam tadi.. Terlepas sudah.....

Selalunya Mak Dara bangun awal tetapi semalam Mak Dara membantu adik Mak Dara packing barang barangnya untuk berpindah rumah sampai hampir pukul 2 pagi lebih dan bila sampai rumah dah dekat pukul 3.. Dah tu camne nak bangun pukul 9 kan huhuhu..

Antara skrip skrip drama yang berunsur kemerdekaan yang pernah Mak Dara tulis bersama team penulis Mak Dara ialah Idris Beca, Dendam Kesuma, Songkok dan beberapa drama lagi







Takpe ini namanya takde rezeki.. Jadinya tahun ni takdelah drama Merdeka dari Mak Dara.. huhu

9 comments:

  1. xpe mak dara..cuba lagi thn depan ye...

    ReplyDelete
  2. mungkin mak dara ada rzeki di tempat lain ;)

    mak dara kan kreatif..pinky doakan ye ;)

    ReplyDelete
  3. Eza: tengkiuu sis... huhu lambatnyer nak tahun depan uwaaa haha
    pinky: insyaallah mungkin ada hikmahnya.. terima kasih atas dia pinky tu.. really appreciate it =)

    ReplyDelete
  4. takpe makdara... mesti ada rezki lain lepas ni~

    izan doakan mak dara terus berkarya dgn jayanya~

    ReplyDelete
  5. dah xde rezeki kan mak dara.. maybe rezeki mak dara kat tempat len kn.. sabor je la yerk :)

    ReplyDelete
  6. hi mak dara, ni org utara mai singgah sini dah jadi follower dah.

    ReplyDelete
  7. Lyss: kak tuty akan pindah sabtu ni :(
    Izan: tankiuuu Izan =)
    Top: tks Top..
    zuwaidah: apa habaq orang utara.. sekapa la kitaaaa =)

    ReplyDelete
  8. alahai.. tak per kak tahun depan cuber lagi

    ReplyDelete