Saturday, May 14, 2011

Amir Oh Amir

Semalam Mak dara nak update citer ni tapi sebabkan blogspot "sakit" semalam maka cerita tu dibawa ke harini.. Citer apa? Citer Amir Maharajalawak tu lah..




Memang dari mula lagi ramai yang tak suka dengan kehadiran Amir dalam pertandingan Maharajalawak tu.. Rata rata di status FB ramai yang mentertawakan dia.. bukan pada lawak jenaka yang dipersembahkannya.. Kesian pulak Mak Dara baca.. Pada mulanya Mak Dara tak setuju lah dengan diorang ni.. Dah rezeki dia terpilih masuk Maharajalawak biarkan la dia.. Tapi dari saban hari ke saban hari Mak Dara mula faham apa maksud rakan rakan Mak Dara itu..

Namun semalam kemuncak dimana nama Amir disebut sebut di kebanyakkan status FB rakan Mak Dara... Kenapa? Semua gara gara dia tidak menghormati pengkritik tetap si Ahmad Idham tu..Tengah elok elok orang tu memberi komen, boleh dia mencelah dan suruh Abang Mamat Khalid aje yang komen untuk dia.. Mak ai... Kesian Ahmad Idham nampak seperti terkedu apabila diperlakukan begitu.



Namun.. Abang Ahmad Idham cool dan senyum aje.. Haa itulah namanya profesional.. Takpelah semoga ini menjadi satu pengajaran untuk AMir pada satu masa nanti.. Hormat menghormati kan amalan mulia.. Mak Dara doakan semoga Amir berjaya di luar sana .. Sekarang meh kita jangan buang masa dan jom undi NABIL dan JOZAN!!!! =)

6 comments:

  1. yeaaahhh suka AMIR keluar,.. SOKONG JAMBU !!!

    ReplyDelete
  2. ya allah , sampai mcm tuh sekali ?
    ishh ishhh ...

    ReplyDelete
  3. harap2 dia berubah lepas ni.. kena belajar terima kritikan dari org lain walau pedas.. tapi itu lah kenyataan kan.. hurm.. amir oh amir..

    ReplyDelete
  4. memang sokong Amir terkeluar ... dah menyampah tahap marah nie kat Amir..

    ReplyDelete
  5. ok..itu xbaikla...kalu die xsebagus peserta2 len pun..at least kalu die ade budi bhs yg bgus...org ttp boleh supprot die..ni kalu xde budi bhs...lagila org tmbh2 xsuke ..hmmm...


    *sokong jozan!!!hehe=)

    ReplyDelete