Tuesday, May 17, 2011

Belalang Dah Berpindah Rumah

Blogger Belalang Hijau Perisik dah berpindah ke rumah baru... Wahhhhhh dah ber dot com dah sekarang.. Mak Dara tumpang bangga boleh hehe.. Mesti le bangga dengan kejayaan ahli keluarga kan.. =)


Dari bercat warna hijau kini rumah Belalang dah betukau kaler cat berwarna putih.. Khabarnya Belalang sedang menyusun atur perabot di rumahnya tu... Jom le melawat ke rumah baru Belalang ni.. klik di SINI yer =)

Tahniah belalang.. Tumpang bangga woooo.. Entah bila lah Mak Dara pulak nak berdot com ni entah le hehehe 

8 comments:

  1. hahaha terima kasih mak dara...

    segan wo x abis lagi kemas2 umah tu...dinding tu pun mungkin akan d cat lagi nanti...hee

    sekali lagi terima kasih ye...

    ReplyDelete
  2. wah yer ke tahniah kepada belalang mak dara biler lagi ? ber dot com baru sesuwei dgn mak dara hee

    ReplyDelete
  3. nak ikut belalang pindah rumah jugak!!

    ReplyDelete
  4. bile lah mak dara nak pomot blog kite ni . hehehhehe .
    alaaaaa . blog ma k dara oun boleh tahan havocccccnye . jelesss ! hehe

    ReplyDelete
  5. kita dh jenguk bg td..
    dh maju pa belalang..huhu
    mak dara bila lagi??hehe

    salam kenal..
    cute name..hik


    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/05/dah-meminjam-tu-reti-retila-nak-bayar.html

    ReplyDelete
  6. mak dara bila nak tukar rumah?? adam pun nak tukar jugak laa.. tp kena amik masa sket..hehehe.

    ReplyDelete
  7. lerh. pindah rumah alam maya rupanya. ingatkan rumah betul2. xpe belalang. slow2 susun perabot tu

    ReplyDelete
  8. wah.. bestnye... mak dara confirm xlama lagi bertukar ke dot com gak kn.. saya ni bile la kan :(

    ReplyDelete