Wednesday, June 1, 2011

Blogger Blogger Ini Membuatkan Ku Terharu

Memang Mak Dara betul betul terharu dengan blogger blogger ini.. Mereka adalah Blogger Isteri Encik Bard dan Blogger khaleysa ellyana kerana sudi mempromote contest yang Mak Dara sertai iaitu DiGi WWWOW Award kategori Top Kay Poh di blog mereka.. Cuba tengok...


khaleysa ellyana's blog


Untuk teman Mak Dara blogger LIZA AB.. terima kasih kerana sudi vote Mak Dara dengan menggunakan 12 akaun setiap hari.. U really help me a lot sis.. tks you =) jom klik di SINI vote utk liza setiap hari  
Liza @ Adzriel AB

Terima kasih Liza..IEB aka Sue dan Khaleysa kerana sudi promote untuk Mak Dara!! Mak suka suka suka! Clap clap clap! Mak dara juga nak ucapkan terima kasih semua blogger yang sudi vote utk Mak Dara.. memang Mak dara terharu dan amat amat berterima kasih atas bantuan anda tu.. From the bottom of my heart.. I thank you!! 

Untuk tolong vote untuk Mak Dara klik di SINI ya..=)

11 comments:

  1. wahhh terharu kiter kak.. thanks kak... kiter just bantu membantu sesamer kawan.... thanks alot kakak ku sayam..

    ReplyDelete
  2. Aha .. sapa yang tak mo promote sbb video pun da bombbbb ...!!

    ReplyDelete
  3. wahhhhh siap promot.syg mak dara lah tu.

    ReplyDelete
  4. IEB: Akak yg patut ucap terima kasih pada sue sbb sudi tolong akak.. sayamm dier..tengkiuuuuuuuuuuuu =)
    terblog: hehe
    Lizzie: tks sis =)
    Hasrul: hehehe ada bomb ka hehe tks hasrul =)
    rara: hehehe =)

    ReplyDelete
  5. ha..ha.. tengah malam tadi dah 12 akaun. hari ni vote bermula pukul 11 pagi tadi.. Digi pun jap2 error. Insyaallah try 13 akaun. geram tengok no 6 tu tak berganjak..VOTEEE!

    ReplyDelete
  6. byk kali sue try vote kak ida xleh..klik jek kat vote tu, trus komputer hang..rasanya dah 4 ari dah wat..geramm tul...xpe, nanti sue wat lg...

    ReplyDelete
  7. Go..go mak dara! Insyaallah....kalau ade rezeki Mak dara akan menang kategori tu..I WILL ALWAYS SUPPORT U!

    ReplyDelete