Tuesday, May 10, 2011

Gegar soalan pertama dah keluar !!.

Segmen Ben Ashaari GEGAR soalan pertamanya dah keluar jom cari jawapannyaaaaa jom...

image Milik siapakah header ini ?

Dah berpinau pinau mak Dara carik header milik siapa tu tapi tak dapat2 ada terlepas pandang ke ni.. Aduss kena cari sekali lagi..

8 comments:

  1. terlepas pandang la tue... cari lain tgk.. hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha.. saya pon berpinar2 nak cari mak dara... saya men langkah2 cari... :)

    ReplyDelete
  3. adoyaiiiii.. nak tergelak pun ada nak pening pun ada.. maunya tak pening kena mula dr 1 sampai 100 blk.. rupa2nya dah masuk awal2 td.. rupanya gambor tu di zoom in hahah

    ReplyDelete
  4. nak join tapi xtau ma mak dara...poninggggggggg mencarii..alahaii..

    ReplyDelete
  5. sy nk cri tp kpla tgh poning..byk sgt list blog nk kna survey..hehehe..

    ReplyDelete