Thursday, May 12, 2011

Kekasih Gelap Pembantu Rumah

Wahhhhh topik tak hengattt beul Mak Dara malam ni kan...Al kisahnya macam ni.. Malam ni anak anak Mak Dara tidur awal.. Mungkin sebab sakan sangat bermain petang tadi.. Ini maknanya.... Remote control TV menjadi milikku!!!!!!! kalau tak hari hari nak kena layan citer cartoon aje hehe

Sambil tekan tekan tekan tu tetiba tetekan chanel TV9.. Ada rancangan SEMANIS KURMA yang sedang bersiaran langsung sekarang.. Tengok tajuk "Kekasih Gelap Pembantu Rumah" wahhh tak pernah terpikir pulak isu ini.. Mungkin sebab bibik Mak Dara ni dah masuk kategori "kertu" dan takkan berbuat begitu kan.. Tapi bila dengar balik pebincangan mereka ni menarik betul..

Antara yang menjadi punca perkara ini terjadi kerana isteri terlalu memberi 100% tanggungjawap menjaga anak anak dan suami kepada pembanu rumah.. Ada yang kata sebab isteri selalu sibuk dan masa si suami lebih banyak bersama pembantu rumah dari si isteri.. Dan banyak lagi lah..hmmmm bahaya jugak ye..

Pada kengkawan yang ada bibik bibik .. Terutama yang ada bibik yang masih bergetah dan ada rupa tu.. Mo le cepat tengok rancangan ni.. Mencegah lebihh baik dari mengubati kan hehe..

4 comments:

  1. kita x de bibik..hehe..smuanya urus sdiri :)

    ReplyDelete
  2. erkkk bibik ku baru 30tahun tapi memnye lagi lawo le ahak2

    ReplyDelete
  3. hehhe.. lawa xlawa belakang cter kan.. takot anti anak2 lebih rapat ngan bibik daripada mak sendiri kn :(

    ReplyDelete