Thursday, May 5, 2011

Kenapa Susah Pulak Nak Ping Entry Malam Ni..

Betullll.. Ini bukan cobaan tapi betul betul kejadian.. Selalu senang aje nak ping entry kat group2 di Facebook.. Capy pastu paste aje dan settle.. Tapi malam ni..


Nampak tak.. Sekarang ni kena tulis CAPTCHA la pulak... Kalau satu hari 4 entry mau kena tulis 4 kali benda captcha tu.. Kalau satu hari ada 4 entry dan nak ping ke 2-3 group.. uwaaaa whyyyy oh whyyyy.. Mak Dara memang allergic dengan benda captcha2 ni huhuhu

Uols kena tulis benda tu jugak tak? Ataupun mak Dara sorang aje yang kene? cerciter cerciter cerciter =)

6 comments:

  1. eh?saya tak kena pun mcam tu sis..dapat je ping entry mcm biasa kat fb tu..

    ReplyDelete
  2. kenaaaa mak dara ;)
    nak pening tgk nombor terbalik2 tu huhu..dah ceq ni rabun skit..mungkin kes spam smalam tu kot..

    ReplyDelete
  3. same lah. lisa pong kne gak huhuhuhu. hadehhh

    ReplyDelete
  4. ramai hari ni yang kena gitu..
    banyak sangat ping kot..
    heheh

    ReplyDelete
  5. nana pn kne gak mak Dara......

    ReplyDelete
  6. Mimi: ye ke.. wahh jelesnya
    Pinky Momma: betul3 naik juling jdnya
    Lisa: rasa mcm nak jerit aje kan huhu
    Diana: ye ke.. byk sgt ping blh jd sampai mcm tu ek.. huhuhu
    NananaDya: samalah kita uwaaa

    ReplyDelete