Thursday, May 12, 2011

SPAM yang pandai menyamar

Bijak memang bijak.. Bijak bijak belako pembuat SPAM sekarang ni yer.. Dibuatnya SPAM tapi menyamar yang ia bukanlah satu SPAM..

"In order to PREVENT SPAM, I ask that you VERIFY YOUR ACCOUNT. Click VERIFY MY ACCOUNT right next to comment below to start the process..."
Maka ramai le yang tak mahu terkena spam lalu menekan klik .. Tanpa disedari benda yang diklik tu sebenarnya adalah SPAM.. Kesian kawan kawan Mak Dara di FB yang terkena dengan penipuan ni.. Tapi kesian juga pada Mak Dara dan beberapa teman yang tak tekan sebab di wall penuhhhhhh dengan spam spam ini..

Pada yang belum terkena tu.. Hati hati ya.. jangan klik ok.. Pesanan ini dibawa oleh minyak masak cap kaki lapan hehehe

5 comments:

  1. ish..ish ish macam-macam je cara nak spam kan.

    ReplyDelete
  2. IEB: hehehe
    Anne: tu lah pasal.. kena berhati2 di jalan raya hehe
    Puanbee.. saya nyaris2 nak kena jugak td =)

    ReplyDelete