Sunday, May 22, 2011

Takut Tapi Degil

Takut.. memang agak serreemmm sikit malam ni.. Yelah sebab hubby pegi outstation kat Terengganu dah tu 2 orang anak nak pegi tidor di rumah Mak Long mereka kat ampang pastu bibik ikut sekali.. So malam ni tinggallah Mak Dara dengan 2 orang anak Mak Dara yang sulung dan anak kedua Mak Dara aje kat rumah ni.. Agak suspenggg jua hahaha

Degil.. Memang Mak Dara ni jenis yang agak degil.. Kalau uols nak tahu rumah Ibu Mak Dara dan rumah mak Dara punyalah dekatnya.. Hanya berselang 3 pintu aje.. Kira duduk berjiran le.. Kalau setakat jerit tu insyaallah boleh dengar lagi hehe.. Puas le Ibu dan abah mak dara ajak tidur kat rumah diorang sebab takde sesapa kat rumah mak dara ni, tapi Mak Dara degil tetap nak tidur kat rumah sendiri jugak.. Yelah mana boleh tido tanpa bantal busukku hahahaha..

Hmm.. mudah mudahan takde ape apelah ye.. fuhhhh huhuhu

3 comments: