Wednesday, June 29, 2011

Anak Mak Dan Iklan Colgate

Terkojuttttttt mak bila terima panggilan dari somi mak sebentar aje tadi.. Katanya ada kawannya nak tawarkan anak mak Adza Danina Kirana untuk menyanyikan satu lagu untuk iklan colgate... uwaaaaaaaaaaaaa... 


NINA + COLGATE = HAPPY MOMMY ngeeeee

Ishhh biar betul.. Teruja betul mak.. Tapi dia kena nyanyikan lagu "Madu Tiga" .. adesss nak kena suruh dia hafal dan practice lah bila dia balik sekolah nanti... Huhuhuhuu terujaaaaaaaaaaaaaaaaaanyer mak hehehe
Rakaman akan dibuat jumaat nanti.. Tak jadi model iklan tapi jadi suara latar  untuk iklan pun takpe le Nina.. Mama so proud of you =)

Blog Nina 
Kisah Mizz Nina Kirana

13 comments:

  1. bestnye...rezeki anak2.. :) tahniah

    ReplyDelete
  2. ke mana tak tumpahnya bakat seni tu kalau tak ke anaknya..tahniah...

    iklan colgate tu..=)

    ReplyDelete
  3. x lame lagi mesti anak mak pemes emes macam mak jugak kan hee

    ReplyDelete
  4. wow!.. comel lah anak sis... thniah ..^.^

    ReplyDelete
  5. wahhhhhhhhhhhhh...ada ciri2 nak glemer macam mak dia..tahniah ye!

    ReplyDelete
  6. mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan?? dah memang family berdarah seni... apapun tahniah la buat ibu, anak & bapak dia sekali. kekekeke

    ReplyDelete
  7. kemana tumpahnye kuah kalau bukan ke nasi :)

    gud luck!

    ReplyDelete
  8. wahhhhh tahniah laaa yer kat anak mak dara tu huhuhuhuuuuu gelemeres laa pasnikh...meletop sehhh

    ReplyDelete
  9. wah best nye... mesti anti colgate bagi satu kontena ubat gigi untuk duta kecil die ne kn :)

    ReplyDelete
  10. wow....berbakat besar. suka suka suka

    ReplyDelete
  11. cepat melatih mak dara.. nnti klu iklan tu dh keluar, bgtau ye~ ^_^

    ReplyDelete
  12. Syazwani Mazlan,Marcella,cik najihah, ☀ Izzaty Hedry☀, risa,Puan Kutu, THE LEKAT LEKIT STORY,makdara TERdiva, MYA EL QAYREENA AZRYAN, Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine, zuwaidah & NuSaNa NoSa 91.. tankiuuuu3.. hehehe doakan semoga Nina dapat buat yang terbaik masa rakaman tu ye.. =)

    ReplyDelete