Friday, June 10, 2011

HANTU SUSU

Hantu susu mengganassss di Lembah Keramat.. Bentuknya bulattttttttttttt.. kembanggggggg sekembang kembangnya.. Nak tengok gambar hantu tu... Cetengok dibawah!



Haaa itulah ghopenyer hantu susu tu hahaha.. Takut tak? Takut tak??.. hahahaha.. Sebenarnya ni suami Mak Dara baru beli stok susu untuk anak anak kami tu.. Susu Dutch Lady 456... Inilah jadi bila ada ramai anak.. Setiap 3 hari satu pek.. setiap tiga hari satu pek.. satu pek setiap tiga hari.. Mau lenguh jugak berulang alik ke kedai tu..

Petang semalam somi Mak Dara borong hampir 50 pek susu untuk anak anak kami tu.. kiranya stok ni sampai ke bulan 10 nantilah..

penuh satu bonet dengan susu


Kalau gigi tak sihat dan tak cukop kalsium lagi anak anak mak Dara dalam 4 bulan ni memang tak tau nak cakap apa laaa hahahahaha...

18 comments:

  1. kak bio betul nie kak.. banyak nyer kak

    ReplyDelete
  2. Zila: anak ramai mcm tu la Zila hehe
    IEB: Ada rezeki lebih sikit bulan ni maka terus buat stock.. hehe

    ReplyDelete
  3. sue pun skali beli 6-7 pek stok sebulan..tu anak dua tu..kalau anak ramai mcm k.ida, mau nye leh kita berlawan nih...hehehe.. anak2 sua xnak mkn sgt, suka susu jek...

    ReplyDelete
  4. mak datokkkk banyak nyer mak daraaaaa..haaa pengsan tgk huhu..

    anak pinky pn minum dutch lady tapi seminggu beli 2 pek je hehe..kalau mcm ni mmg betul hantu susu..

    igt antu susu seram tu tkt nak buka ekeke..tapi nsb baik gorjes nye ;)

    ReplyDelete
  5. Lyss: hahahaha
    Sue: memang betul.. anak2 kak ida pun sama tak beraa nak makan.. keje nak minum susu aje..
    Pinky Momma: seminggu dua aje ok le tu sis.. macam akak seminggu boleh sampai 3-4 pek hehe

    ReplyDelete
  6. Fuiyo .. byknya sumber calcium kat sini. Agak2 lenguh tulang boleh la kc mintak sikit ye. Hihi.

    ReplyDelete
  7. walah! mak leh bukak kedai runcit pasni..hehe

    ReplyDelete
  8. mak aii bnyaknyer... sapa yg minum.. bella kew..

    ReplyDelete
  9. Ida meriahnya....jeleslah tengok....
    seronokny ramai anak2 ni..
    tengok susu tu macam boleh bukak 7eleven pulak he..he...

    ReplyDelete
  10. akak ni dh mcm nk niaga jer...hehee

    ReplyDelete
  11. banyak nyer kak.... ada sale ke susu ini...dua2 anak ema pun minum susu ni..perisa madu....

    ReplyDelete
  12. uamng aii banyknya,.hahahaha
    kelakar la,. senang mcm ni xyah nak ulang alik kdai lagi,.=p

    ReplyDelete
  13. banyak beno tuh,anak2 mak ngan rela hati nak minum ke mmg kene paksa ngan mak ni..huhuhu

    ReplyDelete
  14. hahahahahahah sakit perut ni dok baca entry mak dara nih.....adoiiiiiiiiiii

    ReplyDelete