Tuesday, June 7, 2011

Kursus Penulisan Skrip TV & Filem bahagian UTARA


Bagi mereka yang ingin menceburkan diri dalam bidang penulisan skrip atau mahu memperlajari teknik penulisan dan pemasran skrip Tv dan Filem di jemput untuk menghadirkan diri di UITM Pulau Pinang pada 18-19hb June dari jam 9pagi - 5 petang.


Kursus ini akan di kendalikan oleh suami Mak Dara, Martias Mohd Ali dan Zaidi Omar dan di anjurkan oleh FINAS. Yuran sebanyk RM 150 (Pelajar cuma RM100) termasuk makan minum serta siji penyertaan dari FINAS.



Sila hubungi Cik Habibah di bahagian latihan FINAS di talian 03-41041300 atau hp 018-2099747 (Habibah) 014-3729561 (Martias ALi) untuk pendaftaran.

7 comments:

  1. heheheh.. macam teringin je :P

    akakkk! betul ke yang lagu Dara Pujaan tu??????

    ReplyDelete
  2. join le dik.. mana tau boleh jadi penulis skrip nnt.. tgk gaya penulisan tu dah boleh tu .. yupp mmg pakcik akak tu =)

    ReplyDelete
  3. patut la baca blog ni senang paham... pakar bidang penulisan rupenye :)

    ReplyDelete
  4. Kak Es: bukan pakar kak.. penulis skrip biase2 aje hehehehe

    ReplyDelete
  5. berminat nk blajar tulis skrip tp penang tu jauh la mak dara...xde ke buat kt KL?

    ReplyDelete
  6. cam best jer..cam nak join jer..hehe..

    ReplyDelete
  7. cik panadol: memang selalu diadakan di KL.. terutama di Finas . jd kali ni buat di penang pulak.. Nanti kalau ada buat di KL mak dara bagitau yer..

    Greenappleku.. join le sis.. =)

    ReplyDelete