Monday, June 27, 2011

Mulut Mak Dara di"cili" dengan tiger Balm!

Makkkkk macam nak jerittttt je rasanya... Maunya tak jerit... hari ni pertama kali dalam seumur hidup mak.. mulut mak telah di"cili"... bukan dengan cili api.. dan bukan juga dengan cili kering.. tapi dengan minyak panas tiger balm.. dan bukan gara gara bergaduh atau bertengkar.. Tapi gara gara ini...


Yup.. Gara gara budak bucuk ni.. yup inilah anak bongsu Mak.. Namanya Adza Isabella,4. tengah Mak dok sedap sedap layan FB tiba tiba dia datang slow slow dan mula sapu something ke muka dan mulut mak.. mak ingat dia main main aje.. Tetiba rasa panassssssssssssssssssssssssss...... Bila tengok .. Bella sengihhh aje sambil pegang tiger balm tu.. Boleh tahan juga mak jerit kat dia.. Katanya nak lotion mama... Wahai anakku yang bertuah itu bukan lotion sayang.. itu minyak panasssss... Uwaaaaaaaaaaaaaa masih terasa lagi panasnya ni adessssssssssssssssssssssssssss.......

2 comments:

  1. alalala bella, nak lotion mama yea =)

    ReplyDelete
  2. alahai kesian mak dara..letak ice la mak dara.. ;)

    ReplyDelete