Sunday, June 12, 2011

Pakaian seksi untuk pasti suami puas

Tak cukup dengan menyamakan isteri dengan pelacur kelas atasan kini presiden Kelab Taat Suami Malaysia pula mengeluarkan statement dengan mengakui beliau memenuhi keperluan batin suaminya dengan berpakaian menarik dan seksi. Mak aiii daringnya mengaku tentang apa yang dipakai dibilik tidur dan bagaimana untuk pastikan suami puas.. Wahhh Mak Dara terasa macam berada di hollywood la sekarang... 

Hmmm malas dah nak cerita tentang ni... Lagi lama lagi menjadi jadi diorang ni.. Memang nampak sangat  kelab itu hanya mementingkan nafsu untuk mengekalkan keharmonian rumah tangga. Wahai makcik makcik banyak lagi aspek lain dalam hidup berumahtangga dan tanggungjawap yang berada di batu jemala seorang wanita yang bergelar isteri.. bukan hidup hanya untuk "benda tuuuu" aje.. Apa kerja pun tak jadi makcik oii.. Bak kata JAMBU maharajalawak.. Apa pun tak boleh haha.. hmm entah le.. lantok la ye malas mak nak layan nok haha


kalau nak tahu lebih lanjut baca di SINI ye.. 

12 comments:

  1. hanya tekankan hubungan atas katil jer.. hurmm ni di kira publisiti lucah & murahan. Betul kata kat ida kebahagian & keharmonian rumahtangga bkn hanya setakat layanan kat atas katil tapi merangkumi semua aspek. Dan bukan hanya kaum wanita jer yg harus mainkan peranan.. tp kedua2 belah pihak
    TERKINI :Apabila alat sulit lelaki menyentuh alat sulit wanita
    TERKINI :PEKIDA BAKAL SAMAN SYAMSUL YUSOF & FARID KAMIL

    ReplyDelete
  2. sokong mak dara banyak lagi aspek dan kunci kebahagiaan dlm sesebuah rumah tangga tu ;)

    ke dunia skrg mementing kan tutttt smata2 ;)

    ReplyDelete
  3. bukan ke benda ni benda sulit . ape daaa . siap buat kelab lagi tuuu . tak malu betoll laaa . kan kan ?

    ReplyDelete
  4. adoi..mcm2..nak seks je... aduyai... xkan la benda lain pun xleh diketengahkan...ape pon tak boleh..hihi

    singgah sini pulak:
    ASB/ASN HARAM?

    ReplyDelete
  5. apa motif kelab ni sebenarnya?

    ReplyDelete
  6. kalau penting kan benda tuuuu..jer...bila dah tua nanti..mula ler ppuan nak cari lain kalau laki dah tak boleh tutttttt...heee..Astagfirullahhalazim..terover lak akak nih...

    ReplyDelete
  7. mentaliti rendah doktor rohaya tu..abaikan saje la..hehe :)

    ReplyDelete
  8. wah ! memang dapat kecaman yang hebat !

    ReplyDelete
  9. takleh blah. ada ka patut samakan isteri ng pelacur. gila ka apa??

    ReplyDelete
  10. Mas pun ada buat entri pasal isu ni!
    memang geram tengok statement dia tu, sungguh tak bermoral!

    ReplyDelete
  11. sue ada gak wat entry pasal kelab nih kat sini..

    http://amnybelle2606.blogspot.com/2011/06/layanan-macam-pelacur.html

    x suka..mmg nampak berat sebelah...sekadar nafsu semata2..

    ReplyDelete