Saturday, June 18, 2011

post ke 500!

ImageChef Sketchpad - ImageChef.com

pejam celik.. pejam celik... ketuk ketuk jari kat laptop tiba tiba sedar je rupa rupanya ini adalah post Mak Dara yang ke lima ratos!!!!!!!!!!


Post kelima ratus dalam masa 5 bulan 1 hari!!! Kiranya 100 post sebulan la kot.. perghhh apa la yang Mak Dara dah merapu meraban dalam 499 post yang lain ek hahahaha... Diharapkan semua yang baca post post Mak Dara tak mendapat apa apa jenis penyakit jiwa dengan bahasa dan cara penyampaian mak Dara menulis ye..

Terima kasih Mak Dara nak ucapkan pada semua yang sudi layanzzzz dan membaca apa yang Mak Dara tulis dan merapukan.. Tankiuuu =)


4 comments:

  1. thniah mak dara.!..=).. selamat brblogging...^.^

    ReplyDelete
  2. kuat celoteh mak dara ni..hehe..:)

    ReplyDelete
  3. hebakkk... sy xlrt nk buat 100 post sebuln..hahaha

    ReplyDelete
  4. Whoa, dasat la Mak Dara..posts sy pun baru 200 lebih..anyway, Tahniah!

    ReplyDelete