Monday, June 6, 2011

Saya nak boleh ?

Santai Bersama BEN ASHAARI

Ya Ibuk Ibuk bapak bapak yang jauh mari rapat.. yang rapat tu.. makn jamu mak dara ke hahaha.. melawak je ye.. jangan marah... Ha ok.. Kalau dah nampak header kat atas tu tau lahkan apa maknanya... Ya ada dua makna satu makna jom ramai ramai undi Ben Ashaari sebagai BLOGGER OF THE YER.. Sila klik di SINI yer.. Dan kedua.. tak lain dan tak bukan SEGMEN!! Kali ni bukan main bestttt.. 5 yang berjaya akan dipilih dan dimasukkan ke dalam bloglistnya.. Ada Beran.. jom join di SINI..

KENAPA Ben Ashaari PATUT LETAK BLOG MAK DARA DALAM BLOG LIST DI BLOG BELIAU sebab Mak Dara nak juga blog blogger "kertu" macam mak Dara dapat diterima dan dibaca oleh semua.. Ye lah sekarang siapalah sudi nak dengar celoteh makcik makcik macam Mak Dara ni.. Semua nak baca blog dari blogger yang mantop bergotah jo kan hehe.. Kiranya Mak Dara dipilih tu dapatlah mewakili beberapa peratusan bagi blogger blogger dari kaum "kertu" , kaum ibu ibu dan juga kaum surirumah tangga sepenuhnya.. 

rasanya dah cukup 50 patah perkataan.. kalau boleh nak tulis 500 patah perkataan untuk meyakinkan BA hehe... Fuh.. bismillahhirahmannirahim.... 


7 comments:

  1. mak dara tak kertu..mak dara sgt gorjes..hot momma! ;)

    fuhhh pok beng pilih la mak dara ^_^

    ReplyDelete
  2. MTT join jugak..HEHEHE makcik makcik pon tapi up to date ..Tade la makcik sangat ! :)

    ReplyDelete
  3. gudluck yerk mak dara.. saya tau pasti mak dara kan berjaya sebab blog mak dara selalu dapat perhatian dari bro ben kan :)

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK