Sunday, June 26, 2011

Sesi Menangkan Diri

Di hujung minggu ini.. Suami mak dara membawa Mak Dara dan semua anak anak kami serta 2 orang anak buah dan juga ibu mertuaku berehat di De Palma Ampang.. Memang tak jauh pun dari rumah dalam 15 minit aje kot.. tp rasa macam pegi holiday lah jugak hehe..

Setelah seminggu stresss dan tension maka kami melakukan sesi menendang kan diri.. errr menenangkan hehe... Kira hilang le semua stress dan tension tension tu...

Mak Dara & family

Ok semua.. selamat malam.. jumpa lagi esok ye =

4 comments:

  1. http://www.alyaesprezzo.com/2011/06/bapa-borek-anak-rintik.html

    *mak daraaaaaaaaa..hehe jom tengok entri baru alya, mak dara kenal tak org tu?? :D

    ReplyDelete
  2. .....all works make Jack a dull boy.
    kita memang perlukan REST supaya reda STRESS....selamat berehat........

    ReplyDelete
  3. 6 org anak mada dara
    boleh tahan :)

    ReplyDelete
  4. alololooooo cumils tol gegirl kat deret depan tuuuuu gewaammmm

    ReplyDelete