Sunday, June 12, 2011

Shooting Lagi Bersama Man Maharajalawak

Aritu Mak Dara ada tulis yang mak dan ahli ahli mozik yg lain iaitu adik beradik Mak Dara yang laian iaitu Adza Yanie, Adza Tuty dan Adza Rina dah pun siap shooting untuk video kliop kan? Video klip ini khas untuk dimasukkan di dalam drama "MAN POS MASUK KAMPUNG" lakonan Man. kiranya D'ADZA jadi undangan le dalam satu babak dalam drama tu.

di belakang tabir "the making of video klip"



kiranya dalam drama tu nanti Man tengah hantor surat tetiba letih dan tertidor maka D'ADZA datang dalam mimpi dia dan akan ganggu kosentrasi dia masa dia tengah keje nak hantar surat haa mcm tu lah lebih kurang..

Haaa ni mak nak habaq mai.. video hari tu tak menepati piawaian oleh pihak producer Encik Yusof Kelana.. Memang baguss Abang Yusof ni.. Dia memang teliti dalam kerjanya. Dia nak buat a better video clip.. Makaaaaa esok Mak Dara dan D'ADZA akan shooting lagi bersama Man Maharajalawak.. Haa tak perrr shooting hari hari pun Mak tak kisah.. mak sukerrrr hahahaha.. Jangan ada babak berguling atas lantai atau babak menari depan peti ais sudah le bukan apa karang korang susah nak bezakan yang mana satu Mak Dara yang mana satu peti ais hahahaha.. wish us luck ya hehehe

4 comments:

  1. mak dara panas, peti ais sejuk.. he..he..

    ReplyDelete
  2. man maharaja lawak ni kelakar tak mak dara?

    ReplyDelete
  3. first time singgah. wah mak dara supertalented. boleh buat macam macam.

    btw, bestnye boleh buat VC ;)

    Dah Lanjut Usianya, Kenapa Tak Kahwin Lagi?

    ReplyDelete
  4. wah,.. best nyer MD,.. nanti sampai kan salam YY buat man eh,..

    ReplyDelete