Tuesday, June 7, 2011

Wanita dikafankan namun masih hidup mengganggu Mak Dara

Masyaallah... tak pernah terjadi dalam hidup Mak Dara selama ni.. Semalam Mak dara diganggu didalam mimpi.. Dalam mimpi tu seorang wanita tua yang sedang dikafankan oleh beberapa orang wanita namun dia masih hidup dan meronta ronta untuk membuka kafannya tu... Dia mula memanggil manggil Mak Dara.. Katanya dia nak serahkan "benda" pada Mak Dara.. Mak Dara cuba untuk tidak menerima apa yang diserahkan tu tapi tiba tiba rasa badan Mak Dara lain macam.. Rasa panasssss.. Kepala Mak dara terus pening dan Mak Dara terus menjerit... Masyaallahhhhhh.. punya lah reallll mimpi Mak Dara tu.. Sampaikan Mak Dara terjerit jerit dalam tidur sehinggalah suami Mak Dara kejutkan Mak Dara.

Memang tak pernah mimpi sengeri itu dalam sejarah hidup Mak Dara.. Maka Mak Dara terus bertanyakan pada teman teman Mak Dara.. Ada yang kata ada orang nak hantar benda tak baik dan bertujuan tak baik kepada Mak Dara.. Ada pula yang kata kemungkinan dalam keluarga Mak Dara ada mempunyai Saka dan kini sedang mencari tuan..Ish setahu Mak Dara dalam keluarga takdelah benda benda macam tu.. Masyaalllah... takutnya mak dara dengar.. Tapi kata suami Mak Dara semua mimpi hanyalah mainan syaitan.. Lain kali Mak Dara akan membaca sebanyak mungkin ayat ayat dan doa doa sebelum tidur.. Tolong doa doakan semoga tiada apa apa yang buruk menimpa Mak Dara ya.. :(



13 comments:

  1. jangan percaya pada mimpi ye sis..setan je semua tu..dah,dah..rileks je.. :)

    ReplyDelete
  2. smoga dia hanya mainan tidur je mak dara ;)
    doakan yg baik2 utk mak dara..

    ReplyDelete
  3. tak semua mimpi mainan tidur...ade jugak mimpi sbg petunjuk kepada sesuatu yang bakal terjadi....

    ReplyDelete
  4. Mimpi juga petunjuk dari Allah agar kita sentiasa berwaspada. Jgn lupa baca ayat Kursi setiap kali selepas solat dan sebelum tidur. Insyaallah, lari segala setan dan saka.

    ReplyDelete
  5. Mimi: mmg suspennnn sangat semalam..
    Diya: harap2 mcm tu lah kan.. :(
    Cik Panadol: aduss kalau mcm tu mmg takut le Mak Dara huhuhu
    GreenAppleku: tks sis.. insyaallah.. mudah2an

    ReplyDelete
  6. Mimpi memang mainan tidur. Dan boleh juga mimpi itu satu petunjuk. Doakan yg baik2 utk Mak Dara :) Semoga semua itu hanyalah mainan tidur semata2 :)

    ReplyDelete
  7. mmg mainan tidur...tapi tak boleh la biar kan je..kalau2 mimpi tu berulang...baik rujuk pada pakar...yg islam la...hehe

    -Yok mampir diluk = kenapa kaki judi tak sokong pembangkang...

    ReplyDelete
  8. bila mimpi seram macamni terus jadi takut nak tidor.. :(

    ReplyDelete
  9. baca doa byk2 moga dijauhan bala bebcana

    ReplyDelete
  10. doa byk2 smoge tak de pape ae mak dara..
    mainn tidur tu...

    ReplyDelete
  11. semoga tak ada benda2 x elok yang jadi...amin

    ReplyDelete