Tuesday, July 26, 2011

Biar Rahsia....

Sendiri tulis skrip.. sendiri boleh lupa bila drama ditayangkan di TV adoyaii hehehe.. Ok Malam ni tak nak lepaskan tengok drama BIAR RAHSIA yang Mak Dara tulis skripnya yang akan ditayangkan di RTM1 pukul 9 malam ni (sekarang).. Dah episod ke 20 lebih dah rupanya.. sayangnya sebab banyak dah episod yang Mak Dara terlepas hehehehe

Drama bersiri ni akan keudara dari setiap hari Isnin hingga hari Selasa. So kalau uols free free tu sudi sudilah layanz yer =)


Nama nama watak dalam cerita ni habis mak dara pakai nama anak anak, adik beradik dan nama kawan kawan Mak Dara di FB nama adik Lulu pun ada.. Terbaru Mak Dara masukkan nama blogger Ben Ashaari, Rose, dan Isteri Encik Bard dalam drama terbaru Mak Dara.. Mungkin lepas ni Mak Dara masukkan lebih banyak nama blogger dalam drama Mak Dara yang akan datang.. Insyaallah =)

14 comments:

  1. wahh terkembang idong 5cm kalau ada nama dalam drama mak dara huhu..
    mak dara syg..letak la heroin dia nama diya nadia kahkahkah..verangannnn tak abis huhu ;p

    ReplyDelete
  2. hhehe.. tadi nengok kejap jerk... bosan2 makan sambil dok depan tv.. :)

    nama saya bile lak yerk mak dara.. hehe.... (wat muka xmalu lak :))

    ReplyDelete
  3. drama Biar Rahsia dah pernah siarkn kn?sbb sy pernah tgk dlu..
    lgpon..irma skang dah pakai tudung..
    nnt ltk la name sy gak mak dara..hehe.. (xmalu btol..)

    ReplyDelete
  4. la..mlm ni ke mak?huhu..budak dah tgk kartun dah tu.tak booking awal2.

    wah mak...nak nama LM gak la..nak jugak hik3.

    ReplyDelete
  5. Diya: ehehehe tungu... mmg mak dah masukkan dlm satu drama tu.. tp belom mula shooting lagi..
    Top: wokey.. next skrip projek akak masukkan ye
    Haslinda: ya.. drama ni teah diulang tayang sekali lagi hehe insyaallah..
    Lydia: hheeehhe biasalah.. mak pun sama jugak.. kalau dah remote terlepas di tangan anak anak habes lle ehehe insyaalla LM =)

    ReplyDelete
  6. ala, ayie tak prnah pon tgok tv 1 sis..biase tv 3 jer..incya-Allah minggu dpn ayie tgok yer..

    ReplyDelete
  7. alamak lambat baca entry ni..dah terlepas la..sy jarang layan rtm.tp pelakon seme hebat nampaknya tu..

    berapa semua episod drama ni ek?next wk boleh tunggu la:)

    ReplyDelete
  8. Mak Dara..Masukkan Nama sAYE hehehe

    ReplyDelete
  9. wah.. bak kata PinKy MoMMA.. kembang hidung.. kuncup tak kuncup jelah kalau nama ter ter senarai.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  10. makkk, masukkn la nama saya..hikhik..

    nape sy xpasan cite ni?? xpe, minggu dpn tgk...

    ReplyDelete
  11. wahhh..muka x msk TV.. nama pon jadi lar mak dara.. bila nak letak nama cik bambam lak.. hik3..

    ReplyDelete