Monday, July 18, 2011

Bini tulis cerita komedi.. Hubby tulis cerita hantu..

Waduhhh syukur alhamdullilah.. Ada producer meminta sinopsis / jalan cerita untuk projek filem terbarunya.. Yang besttt nya producer tu minta cerita genre Romantik Komedi.. Perghhh peberet genre tu.. Mak Dara kalau part komedi memang lajuuu je ilham datang..Tambahan pulak sinopsis kali ni dibantu oleh adik Mak Dara Adza Emie yang jugak penulis skrip yang sama gelong kepala hotaknya dengan Mak Dara bila tiba bab bab cerita cerita komedi pasti tak kering gusi masa nak mereka cerita kejap lagi ni..

Sementara bini sibuk nak buat cerita komedi.. Somi Mak Dara, Martias Ali pulak tengah meeting pada waktu ini dengan producer dari Singapura yang mahu dia menulis sebuah filem hantu seram.. Wahhh berlawan le nanti kami bertiga hehehe. kalau dah approve baru le boleh buat skrip.. kalau reject... sedih le kesudahannya untuk kami huhu... Doa doakan semoga pihak producer setuju dengan jalan cerita yang kami tulis ni ya..

8 comments:

  1. amin...semoga berjaya mak dara

    ReplyDelete
  2. wah seronoknye dapat tulis skrip...sy berminat gak nak try tulis...tp kne blaja dulu hehehe

    ReplyDelete
  3. baguslah tu mak dara..masing2 nak jadi pemenang,tak nak jadi pengalah...sehati sejiwa gitu

    ReplyDelete
  4. hope akak n hubby always succes kan.. cnfirm skrip u all berdua terpilihnye la :)


    saya tag akak.. :)CONTEST SAYA DAN KACA MATA

    ReplyDelete
  5. insyaAllah.. moga usaha yang dijayakan membuahkan hasil..

    ReplyDelete
  6. wah bestnya..all the best to both of u:)

    ReplyDelete
  7. chaiyok!chaiyok! mak dara mesti boleh dpt punya lah projek dorg tu ^__^

    ReplyDelete
  8. gelak sakan dari tadi,
    tengkuk terkepit celah pintu,
    bini tulis citer komedi,
    laki tulih citer hantu,

    hehehe...

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK