Monday, July 11, 2011

Dato Siti Nurhaliza Mencari Bakat Baru. Jangan Ketinggalan..

Adakah anda mampu meniru gaya tarian atau nyanyian artis idola anda? Iras suara dan paras rupa seperti artis luar dan dalam negara.. Jangan lepaskan peluang ini.. Dato Siti Nurhaliza Mencari Bakat Baru.. Yup jangan betulkan monitor laptop dan pc anda.. Memang benar apa yang anda baca tu hehe.. Sila baca poster dibawah untuk maklumat lanjut..


Ujibakat ini akan berlangsung esok dan lusa (12hb & 13 Julai).. Wahhh kalo mak ni muda dah lama mak menjuinkan diri.. Tapi dek kerana dah kertu maka mak tolong sebarkan ajelah ujibakat ni pada anda.. Pegilah mencuba nasib.. belom cuba belom tahu kan.. all the best..

10 comments:

  1. waaaaa, besnyer kalu layak.. hehheheh

    ReplyDelete
  2. nak join juge.. join tgk je la..

    ReplyDelete
  3. IEB: cubalah dulu.. mana tahu ada rejeki.. berkawan dgn artis le kak adza nnt hehe
    mizzkechique : hehehe ye ke.. =)
    Nur: yezzerrrr jgn lupa pegi ujibakat ni tau.. mak doakan semoga berjaya =)

    ReplyDelete
  4. wa nama jer sama ngan siti...than umur pun sama..yg lain smua xsama..hehehehehe

    ReplyDelete
  5. Tak terfikir lak nak jadi artis..
    Hmm...

    ReplyDelete
  6. kak, suare saye memang ade mirip siti nurhaliza. hahahaha, aku memang perasan habis ni, tapi sebab komitmen lain yang membataskan, maka terpaksa la dihalang niat untuk join uji bakat tu... hahaha.

    ReplyDelete
  7. hahaha, karang xpasal2 lagi femes dr Dato' CT

    ReplyDelete