Wednesday, July 6, 2011

Di majlis pertunangan anak buahku..

Pada hari Ahad yang lepas.. Anak buah sulung sebelah somi mak, mak Natasha Azhari telah melangsungkan majlis pertunangannya bersama jejaka pilihannya TJ. Maka mak dan adik ipar mak pun diberi tugasan untuk membuat hantaran.. Perghhh cantekkkkkk hokey.. air tangan kami menjadiiii.. ehh buat hantaran pakai air tangan jugak ke.. Ahh tak kira nak juga puji diri sendiri kekekekeke.. Ah jagaaa eh.. mak dapat rasakan angin meroyan mak ada sikit sikit dok mari ni... hehe




Haa ok tak hantaran yang kitaorang buat.. hehe untuk tempahan hantaran call mak ok.. 014 tekan tekan tak dapt hehe.. Sebelum majlis bermula abang dan kakak ipar mak iaitu tuan rumah membuat solat hajat beramai ramai terlebih dahulu semoga majlis yang bakal berlangsung malam nanti berjalan dengan sempurna..


perbincangan bermula..


Natasha sedang disarungkan cincin pertunangan oleh bakal ibu mertuanya

keadaan di luar rumah kenduri

Mak bersama Natasha

Mak bersama anak anak .. Tema majlis ala2 arab soo semua pakai jubah hehe

Maka setelah selesai semua perbincangan anak buah mak sah menjadi tunangan orang dan majlis perkahwinan akan berlangsung pada bulan Februari nanti insyaallah.. Kepada Shasha dan TJ selamat bertunang semoga kekal ke jinjang pelamin dan seterusnya ke anak cucu insyaallah.. 

14 comments:

  1. kaka sayang hantaran tu semua cantik2 sangat.. sue pun suker buat hantaran...

    ReplyDelete
  2. Ida cantik hantaran tu...
    tapi tgk ida lagi cantik dalam jubah tu.... shomelll banget

    ReplyDelete
  3. cantiknya hantaran tu & ida pun shantek jugak skrg ni =)

    ReplyDelete
  4. wow majlis meriah ! mcm nikah..trend kn skrg ni?

    ReplyDelete
  5. dah boleh buka biz baru nih, sila ambil tempahan nanti yeeeee hehehehehe

    ReplyDelete
  6. IEB: ye ke.. ni kak br2 je belajar buat ni hehe
    Balqis: haaa tgk ida semakin "sihat" kan sekarang hehehe
    KuNanGKuNanG: hehe
    ˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ: yup purple campor silver
    Finaz Jaafar: aah trend skrg mcm ni kan =)
    zuwaidah: hehehe insyaallah =)
    Ums Niza: hehehe

    ReplyDelete
  7. cantik akak pkai tudung.....^^

    ReplyDelete
  8. Munna: tankiuuuu dik.. terkembangg akak membacanya hehe

    ReplyDelete
  9. wau...kelas gile mejlis btunang... kawen t caner la...fuyyo

    ReplyDelete
  10. nengok majlis tu dah cam majlis kawen lak.. grand wowww :)

    ReplyDelete