Saturday, July 2, 2011

Hamper dan Hamper lagi

Mungkin ada yang dah tahu dan mungkin juga ada yang belom tau yang Mak sekarang ni dah join buat business hamper raya dengan adik Mak si Tuty tu.. Memang awal le business kami bermula, puasa pun belom kan... Tapi dek kerana semangat berkobar kobar maka kami mulakan dengan promosi dulu.. Tetiba terkejut kami dibuatnya bila menerima few tempahan.. Syukur alhamdullilah.. 

Terbaru kami mendapat satu tempahan dari seorang producer drama dari Sabah iaitu Puan Zay Dato Basalie.. Dengar cerita tempahan ni untuk dihadiahkan kepada Dato Sharifah Aini.. Maka mak dan adik pun pulunnn le buat yang terbaik.. Dan alhamdullilah ini lah hasilnye...


Pada yang nak beli atau hadiahkan hamper tu.. Kenang kenang le Mak dalam pembelianmu ye..  klik di  SINI untuk ke blogspot Makhehehe

6 comments:

  1. Tak sabar pulak rasanya nak raya.. Hehe =.='

    ReplyDelete
  2. mmg cantik...tak lama lagi nak raya ni..mesti byk tempahan

    ReplyDelete
  3. betol2 super woman la akak ni ek.. pandai mencari peluang.. respek kt akak :)

    ReplyDelete
  4. wah takde sape ker nak bg satu kt sy camnie?haha..

    ReplyDelete