Tuesday, July 26, 2011

NEK NAK khas untuk anda yang belum mengantok..

Salam dan selamat pagi anak anak sekalian hehe.. Ok jika anda membaca entry Mak Dara pada tika dan saat ini makanya anda belum lagi mengantuk .. Maka jika tak mengantok.. Sudilah kiranya menonton drama bersiri NEK NAK hasil skrip oleh Mak Dara dan somi mak yang akan ditayangkan di ASTRO RIA kejap lagi dalam pukul 2:30 pagi..


Drama ni antara skrip yang paling mencabar pernah Mak buat.. Mencabar kerana apa? Kerana terdapat dua kali ada "yang datang melawat" mak semasa menulis.. siap lalu lalang lagi belakang mak.. Sejak dari itu Mak tak menulis skrip drama ni lepas saja waktu magrib.. Bukan mak aje yang terkena.. Krew krew dan pelakon di set penggambaran juga menerima "lawatan".. Huiisshhh masa tulis ni pun dah meremang bulu roma.. errr takmo cerita lebih lebih... Kalau sudi tonton lah ye... Selamat menontonnnnnn....

5 comments:

  1. dasyatnye mak dara..aih seram pulak mendengarnya..

    tapi respect sbb mak dara berani!
    smga maju jaya lagi ya..

    ReplyDelete
  2. ala mak dara, kalau cuak time nak nulis skirp2 macam ni, pastikan masa menulis air wuduk masih ade. Percayala dan yakin, iblis nak main cak2 ngan mak dara pun cuak.

    ReplyDelete
  3. aduhhhhhhhhh...2.30pagi kalau nak tgk sorang2...harus ada "pelawat" gak ni...takut!!!! Kalau takat pukul 11lebih tu boleh lagi layan sorang2. Mesti ada ulang tayang nanti. Citer ler sikit pengalaman masa buat pengambaran citer ni...tak sabar nak dengar

    ReplyDelete
  4. ni, kalau tengok pun mesti en. suami ada kat sebelah.. kalau tak.. mau dari depan smpai ke belakang lampu kena pasang.. kihkihkih.. bukan takut cuma seram je..

    ReplyDelete