Monday, July 11, 2011

Pernikahan Bintang AF Sah..


Nurul bersama suaminya, Mohd Munzil pic oleh google. 

Wahhhh hari ni Mak Dara nak jadi Kaypoh sikit boleh tak.. Almaklumlah Mak Dara tengah demam Top Kay Poh sehari dua ni hehe ok berbalik kepada tajuk di atas .. Siapa yang bernikah. Bintang Akademi yang mana satu dan apa yang sahnya? Bawa bertenang dan baca di bawah ye


"Pernikahan kami sah" itulah yang dikatakan oleh bintang Akademi Fantasia Nurul . Bagi yang tak tahu tentang cerita ini.. Ini kisah rentetan dari kenyataan yang dikeluarkan oleh keluarga kandung Nurul yang disiarkan di rancangan Melodi tidak lama dulu. Di dalam Melodi keluarga Nurul menyatakan kekecewaan mereka kerana ayah kandung Nurul tidak dapat mewalikan pernikahan anaknya itu yang dilakukan di Narathiwat Thailand,  dan hari ini Nurul pula membalas dengan memberi kenyataan dengan mengatakan bahawa pernikahannya itu sah .

Susah jugak ye bila dah jadi artis ni habis semuanya berlaku secara public.. Nak berbaik ke nak bertelagah ke semua di mata awam kan.. Mak Dara mendoakan semoga mereka dapat menyelesaikan masalah ini dengan membuat perbincangan. Semoga kesemua mereka dapat hidup aman dan makmur dan berbahagia selalu hendaknya ya..

10 comments:

  1. haduuhhh..susah bila jadi artis nie..semua benda pasal peribadi akan dipublishkan untuk tatapan masyarakat.adooiii..

    nurul af2?.
    dah lama tak dengar khabar dia.
    dah tak popular ke?.
    tup tap tup tap..
    nama keluar dengan benda yang tak baik.
    kesian plak.hope mereka tabah.
    have a good day mak.:)

    ReplyDelete
  2. YELA MAK DARA... mcm2 skrg nie.. ape2 pun yg kita lakukan kena la jln yg betul.. bila jd hot mcm ni kan x best. lg2 bg artis 1 malaysia bole tau.. malu ler.

    ReplyDelete
  3. konterbesi sungguh eh..tengok jugak melodi..tapi macam tak ingat dah nurul yg mana

    ReplyDelete
  4. tahniah coz tercalon finalist akhir top kay poh yerk:)

    all the best for tomorrow nite..

    ReplyDelete
  5. mak dara, nuruh af2 yang mana satu?
    dia ada berlakon tak?
    drama apa/filem apa?

    ReplyDelete
  6. hehehe x kenal sapa nurul ni tp tgk melodi aritu cian lak tgk mak ngan ayah dia

    ReplyDelete
  7. sorry to jump into the off topic.
    suddenly notice your face!
    flashback on some event at UNiKL MIAT on 2004/2005 something like that.
    you guys perform by 4 if I'm not mistaken.
    includes your others young siblings.

    ReplyDelete
  8. moga mereka dpat menyelesaikan masalah keluarga dengan baik dan berhemah

    ReplyDelete
  9. yang pasti dorang dah kawen dan sah pon jadi laki bini.. tak payahlah nak gaduh lagi..huhuuuu..doa yang terbaik untuk perkahwinan mereka..

    ReplyDelete