Friday, August 5, 2011

Jom Tengok 3 blogger Jelita Dengan Baju Raya Mereka...

Haaaa semalam Mak Dara dah tunjukkan baju raya milik 3 blogger yang telah menyertai Babak "Ni Lah Baju Raya Saya Tahun Lepas".. Kini tiba giliran 3 lagi blogger jelita. Jom kita tengok baju baju raya blogger blogger ini..


Cantiknya baju kurung Adik Fadzlina pada tahun lepas.. Warna oren lagi...  Kata adik Fadzlina"beli dekat pesta konvo aje dan sorang sorang je pakai warna oren.. =)


Waduhhhh terkedu Mak Dara tatkala melihat foto oleh mama Mas ni.. macam mana tak terkejut.. Cuba tengok Mama Mas kelihatan seperti sebaya dengan ketiga tiga anak gadisnya.. Waduhhhh kena minta petua awet muda dengan Mama Mas ni hehehe.. Ok kata Mama Mas tema baju raya tahun lepas adalah coklat gold dan tema ini dipilih oleh anak sulungnya... Kata Mama Maz lagi baju raya tahun ni warna biru turqoise.. wahhh pasti meletop baju Mama Mas tahun ni =)


Mak Dara sudahi entry  Part 2 ini dengan gambar penyertaan dari adik Izzati Alina.. Kata Adik Izzati warna tema baju rayanya pada tahun lepas ialah warna coklat.. Wahhh ramai betul yang pakai tema warna coklat tahun lepas kan hehe.. kata adik Izzati lagi baju raya tu tak dibeli pon tapi ibunya yang jahit.. wahhh bestnya ada Ibu yang pandai jahit baju kan... Dengar khabarnya tema baju raya adik Izzati tahun ni warna hitam-kelabu bling bling.. wahhh mak suka part bling bling tu...errr berapa banyak wahhh le mak dah tulis ni hahaha =)

Ok mak Dara dah upkan 6 keping gambar dari 6 orang peserta yang menyertai Babak mak "Ni Lah Baju Raya Saya Tahun Lepas".. nantikan gambar gambar dari peserta yang lain yang di entry selepas ini.. tungguuuuu =)


6 comments:

  1. tahun ni saya pakai baju raya tahun lepa...hehehe..tu la kene sorok2...huhuhu...

    ReplyDelete
  2. ada segmen show baju raya tahun lepas ehh? nak show jgk boleh? hehe.. selamat berpuasa mak dara...:)

    ReplyDelete
  3. wahhh....oke2 jap agik nak send gambooo :D

    ju ksrs

    ReplyDelete
  4. segmen tu ada lg tak MD...tak sempat nk show off baju...

    ReplyDelete
  5. slm mak dara: terimakasih sbb n3 kan peserta2 segmen mak dara termasuklah mama punya...thanks yer sekali lg...
    mama suka tengok drama hasil nukilan mak dara kat tv...drama terbaru ada x?nak tahu jugak...:)

    ReplyDelete