Thursday, August 4, 2011

Layannnnn di pagi hari ...

waduhhhh mata dah ngantok maka sebelum mak menutup mata.. errr adesss rasa lain macam pulak dengan ayat tu.. tukar tukarrr hehe ok sebelom mak melelapkan mata apa kata layannnzzz lagu ni dulu ye..


fuhhhhhh sadis dibuatnya di pagi hari bila mendengar lagu ni kan.. Ok lah selamat malam semua mimpikan mak ye.. errrr silap lagi mimpikan yang indah indah ye.. sweet dream kata omputih.. =) sehingga bertemu lagi esok ya insyaallah....

10 comments:

  1. lagu yang buat kita sedih di pagi raya....Mak baru 4 hari puasa nie...hehehehe

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaaaaaaaa cedinhye rlagu nie kak

    ReplyDelete
  3. sekarang ni tak terasa lagi.. nanti nak dekat raya.. huhuhu.. masa tu confirm bukan bergenang dah terus mengalir airmata..

    ReplyDelete
  4. sabor je lah.. :D

    selamat berpuasa ye makdara

    ReplyDelete
  5. Selamat pagi Mak Dara.. Hehehe :)

    ReplyDelete
  6. sedehnya lagu ni waarghhhhh...!!!! teringat dulu masa bujang raya ke 2 dah kena kerja...
    sedehnya....

    ReplyDelete
  7. Hamboi mak...dah start dgr lagu raya..hehe
    tp sy ari tu pon da start dgr lagu raya smbil2 mengodek lappy sy..hehe..
    kalau raya ni..sy mmg excited sket..cm bdk2..hehe

    ReplyDelete
  8. sedey ar kak dengar lagu ni walaupon saya dok ngan family :)

    ReplyDelete