Sunday, August 14, 2011

PULANGLAH....

Haaaaaaaaa tajuk sebijik macam lagu raya nyanyian Aishah kan..kann... Haaaa setelah hampir seminggu somi Mak outstation ke Jogjakarta.. hari ni dia akan pulangg.. Waduh kejap je kan nak dekat seminggu pejam celik pejam celik je dah nak dekat seminggu kan...

Dengar khabar somi mak banyak beli ole ole untuk Mak dan anak anak.. Wahhh exited sungguh Mak hari ni.. Tak sabar nak tunggu pukul 2 petang karang.. Rasa macam nak pusing je jam kasi cepat sikit hhehehe nasib baik meroyan mak tak aktif hari ni hahahaha..

Haaa apakata jom layanzz ramai ramai lagu raya Aishah ni ye hehe




6 comments:

  1. huhuhu...lagu nie penuh dengan nostalgia...kalau Kancil dengar lagu nie...mesti hati kancil menangis...hehehe...

    ReplyDelete
  2. cian die ... menanggung rindu selama seminggu kn.. kan abg martias dah balek... leh la lepas kn rindu puas2 kn :)

    ReplyDelete
  3. lagu raya paling sedih dengar...

    ReplyDelete
  4. sedih lah.. lagu ni... boleh nangis... sayup je terasa

    ReplyDelete
  5. lagu ni memang sedih la sis..huhuk :(

    ReplyDelete