Friday, August 19, 2011

URUTAN DARA

Haaaa selamat malam pada semua teman teman yang amat Mak kasihi.. Selamat datang ke rancangan Mak Dara dan topik kita malam ini adalah "URUTAN DARA"...

Errrrkkk... jangan sentap atau tersentap mahupun menyentap... Mak Dara bukan nak buang tabiat untuk buat topik topik gila macam ni cuma Mak terkejut bila terjumpa kekata kunci ini di blog Blog Mak Dara kejap tadi..


Adoyaiiii di bulan yang mulia ini ada juga yang nak search pelik pelik di blog mak ni ye adessss... Harap maaf lah ye.. Mak ni Mak Dara dan bukan Mak Bidan yang pandai dalam bab bab urut mengurut ni lebih lebih lagi urutan dara ye .. Hahaha adesss kelakor pun ade...

3 comments:

  1. aiyaaak
    bulan pose ni mnjadi2 owg ye..

    ReplyDelete
  2. selamat dah buka puasa
    kalo x,makruh tadi hehe

    ReplyDelete
  3. ish ishhh! ada jugak manusia g search pasal tu..=D

    ReplyDelete