Sunday, September 11, 2011

Anak Anakku.. Syurgaku..

Semua orang sibuk dengan kerjaya masing masing.. Semua orang mengejar cita dan impian namun pada yang telah berkeluarga tu dan lebih lebih lagi yang telah punya anak janganlah sesekali mengabaikan mereka.. sesibuk mana pun kita namun haruslah diluangkan masa bersama anak anak..Walaweiii adess dah rupa rancangan semanis kurma pulak.. Manis tak kurma itew... hehehehehe 

Bagi mak keempat empat anak mak iaitu Adza Danial Haiqal, Adza Danina Kirana, Adza Kasih Safea dan Adza Isabella umpama syurga dan nyawa mak.. Walaupun mak agak sibuk dengan kerja mak menulis skrip namun setiap kelapangan yang mak ada pasti mak dan somi mak akan meluangkan masa kami bersama mereka.. Semalam mak dan somi membawa mereka jalan jalan.. Mula mula tengok wayang Smurff lepas habis aje menonton anak anak mak terus ajak ke tempat peberet mereka.. kemana lagi kalau bukan ke taman permainan hehe

Adza Isabella


Adza Kasih Safea & Adza Isabella

 Adza Kasih Safea 

Adza Danial Haiqal





dah letih.. kita minum dulu... hehe

Adza Danina Kirana



anak anak Mak Dara..

Hmmm anak anak yang sakan main mak bapak pun naik letih.. Letih dok kejar diorang kesana sini dalam playground tu hahaha... untuk anak anak Mama.. Mama sayanggggg korang hingga hujung nyawa....


4 comments:

  1. alaaaa comelnya... mama cuma ada 3 je ..2 bunga 1 kumbang...

    ReplyDelete
  2. alaaaa comelnya... mama cuma ada 3 je ..2 bunga 1 kumbang...

    ReplyDelete
  3. aloloooooooo comelnya.... suka tengok diorang happy...

    ReplyDelete
  4. sumer ada aksi dan keletah yang menarek la mak dara..

    ReplyDelete