Thursday, September 15, 2011

Habis sederettttt demam

Adessssss Bukan sorang.. bukan juga dua orang tapi tiga orang anak anak Mak Dara termasuk anak buah yang demam.. Nak tengok pesakit pesakit demam kejap mak kasi upload..



Haaaa kan sederettttt tu... Dari kiri tu anak anak buah Mak Dara Tengku Adza Nadhirah, Adza Zara, Adza Isabella(anak), Adza Kasih(anak) dan Tengku Adza Nabiela (anak buah).. Haa itulah jadi bila semua dah berkumpul ramai ramai ni.. Sorang sakit kompom semua akan sakit.. Tapi yang sebenarnya yang sakit cuma bertiga yang dua orang lagi anak buah Mak tu tiba tiba pun dah rasa macam tak sedap badan maka satu rombongan le ke klinik. Ni lepas dah makan ubat semua dah jadi lalok kejap lagi kompom tido lah tu.

Semoga semua cepat sembuh nanti bolehlah melawat nenek (ibu Mak Dara) yang masih berada di hospital HUKM tu..

4 comments:

  1. habis virus merebak yerk mak dara...sian diorg...

    ReplyDelete
  2. Ala cian tomey2 nie...semoga cepat sembuh ya InsyakaLLah :)

    ReplyDelete
  3. salam ida,

    perghhhhhh sederet demam ni ...senum la tokey jula koyok demam ..kikiki ..harap semua cepat sembuh

    ReplyDelete