Thursday, September 8, 2011

Nervous nak photoshoot Majalah Nona Esok...

Fuhhhh kenapalah mata ni takmo nak tutup tutup.. Tidorlah wahai mata esok nak kena bangun pagi.. Mungkin sebab Mak Dara terlalu nervous sebab esok Mak ada photoshoot bersama majalah Nona @ bukit jugra paragliding, banting, kuala langat, selangor pukul 10 pagi esok.. 





Fuhhhhh semua baju baju dan segala peralatan untuk photoshoot esok dah siap sedia.. Cuma yang tak tahu dah siap atau dah bersedia cuma Mak ajelah.. Dulu kalau photoshoot untuk majalah mak bersama kumpulan adik beradik Mak D'ADZA..

Mak Dara bersama D'ADZA, Saiful Apek, CD Naz, ANgah Rajalawak
photoshoot utk majalah Media Hiburan

Mak dara & D'ADZA (Adza Tuty, Adza Yanie & Adza Rina)
photoshoot untuk Berita harian

 Dulu masa photoshoot untuk majalah atau surat khabar ramai ramai..Bila dah berempat beradik rasa confident sikit.. Ini sorang sorang memang lain rasanya.. Naik kecut perut pun ada ni... Hmmm oklah mak nak cuba untuk tidur jugak.. wish me luck ya... =)

8 comments:

  1. tenang mak dara...jangan panik dan gementar....nanti lain mukanya esok

    ReplyDelete
  2. rileks sis..iallah takde apa ok..

    ReplyDelete
  3. nak tengok mak dara dalam majalah nona akan dtg ..segmen mane ek?...

    ReplyDelete
  4. salam Adza....mama doakan semoga photoshoot esok berjln dgn lancar n berjaya....

    ni yg nak tengok adza aka mak dara dlm majalah Nona la...

    majalah nona bulan depan yer adza...:)

    ReplyDelete
  5. all the best mak dara....mesti seronok kan. esok leh citer masa photoshoot nanti

    ReplyDelete
  6. ooohhh. sebelum ni pon akak dah pernah masuk majalah ea. patot dah tak rasa cuak sangat lah kan. hehe ;p

    ReplyDelete
  7. cian die kan.. dulu berempat... sekarang sorang2 lak.. jgn risau la kak.. akk kn exprience bnyk kn... :) gud luck kak :)

    ReplyDelete